Ik kom met een.......

Als u het leuk vindt kunt u hier aan anderen laten weten met wat voor oldtimer u komt. Voor inschrijven en wilt u in aanmerking komen voor het aandenken en de goodiebag, moet u echter elders op de site zijn. Kijk dan onder het tabblad: "Inschrijven" Lachen

Reactie plaatsen

Reacties

Tahsin
15 dagen geleden

Is het mogelijk om zonder inschrijving aan te rijden? Afhankelijk van het weer, halen we morgen onze Golf 1 van 1983 uit de schuur

Ruud van der Heijden
16 dagen geleden

Ik kom met een Daf 66 YA legeruitvoering.
Bujdeze zou uk mij nog in willen schrijven

Jacob Van eekelen
16 dagen geleden

Ik.kom met een ford pick up uit 1954

Mike Turczynowicz
een maand geleden

Wij komen met ( Black Beauty ) een Volkswagen Kever Zwitter uit 1952 .

Adrie De Vries
een maand geleden

Komt met chevrolet uit 1939.
Doe niet mee met de rondrit.

Gerard Smits
3 maanden geleden

Morris minor saloon 1953

Gertjan van Zutphen
3 maanden geleden

Ik kom met een Zundapp uit 1977 en heb daar heel veel plezier mee

Marc Hagg
3 maanden geleden

Komen met een Cadillac Limousine uit 1954
Met alle luxe uit die tijd
radio, klimaat control, bodyguard stoeltjes . elektrische verstelbare banken etc etc
U zult versteld staan hoe ver de Amerikanen hun tijd voor uit waren

Hans Mulder
5 maanden geleden

Ik kom met een Lotus Elan S2 uit 1996

Peter van den Bosch
9 jaar geleden

Natuurlijk ben ik zelf ook weer van de partij. Ik wacht jullie op met mijn "grijze" Peugeot 404 berline uit 1965. Laten we hopen dat de weergoden het goed met ons voor hebben op deze mooie dag.