Ik kom met een.......
Als u het leuk vindt kunt u hier aan anderen laten weten met wat voor oldtimer u komt. Voor inschrijven en wilt u in aanmerking komen voor het aandenken en de goodiebag, moet u echter elders op de site zijn. Kijk dan onder het tabblad: "Inschrijven" 
Reactie plaatsen
Reacties
Is het mogelijk om zonder inschrijving aan te rijden? Afhankelijk van het weer, halen we morgen onze Golf 1 van 1983 uit de schuur
Ik kom met een Daf 66 YA legeruitvoering.
Bujdeze zou uk mij nog in willen schrijven
Ik.kom met een ford pick up uit 1954
Wij komen met ( Black Beauty ) een Volkswagen Kever Zwitter uit 1952 .
Komt met chevrolet uit 1939.
Doe niet mee met de rondrit.
Morris minor saloon 1953
Ik kom met een Zundapp uit 1977 en heb daar heel veel plezier mee
Komen met een Cadillac Limousine uit 1954
Met alle luxe uit die tijd
radio, klimaat control, bodyguard stoeltjes . elektrische verstelbare banken etc etc
U zult versteld staan hoe ver de Amerikanen hun tijd voor uit waren
Ik kom met een Lotus Elan S2 uit 1996
Natuurlijk ben ik zelf ook weer van de partij. Ik wacht jullie op met mijn "grijze" Peugeot 404 berline uit 1965. Laten we hopen dat de weergoden het goed met ons voor hebben op deze mooie dag.